Ultimate casual - nye joggingbukser til Magne

Jeg har været på udkig efter et nyt buksemønster til Magne. Da jeg så mønsteret på disse bukser i et Ottobre-blad, var jeg sikker på at jeg skulle prøve at sy dem. Enkle joggingbukser med lommer i. Jeg har været ret spændt på at prøve dem på Magne. De sidder helt perfekt på ham, og jeg er vild med pasformen. Ottobre kalder dem ultimate casual, og det er et meget passende navn.
De er syet i mørkeblå isoli og mørkeblå, lommerne er syet af en stof rest med arbejdsbiler, og i livet er der en blå snor. Jeg kan godt lide at lommerne, er halvskjulte så mange kan lege lidt med detaljerne, uden at det bliver for spraglet.
Det er desværre lidt for tydeligt, at de er syet med mange afbrydelser, og jeg har været lidt for lidt grundig med detaljerne, hvilket jeg er lidt ærgerlig over nu. Men han skal helt sikkert have nogle flere par af den model, så må jeg gøre lidt mere ud af dem.

Etiketter: , , , , ,