Stribet natdragt med lynlås

Asger er noget af en orm på et puslebord, og særligt om aftenen når han er træt kan det være lidt af en kamp at få ham i en natdragt. Særligt dem der skal knappes hele vejen og ned. Derfor synes jeg natdragte med lynlås er helt geniale, selvom de så er mere besværlig hvis der skal skiftes ble om natten (men det skal vi heldigvis aldrig).  
Natdragten er syet i det lækreste, blødeste stribede jersey fra Stofdepotet. Jeg tror det er rigtig lækkert at sove i.
Natdragten har en rigtig god pasform, og jeg tror Asger skal have nogle flere af dem. Dog skal jeg nok sy i størrelsen større, da denne kun lige passer.
Natdragt med lidt savl på. Jeg fortryder lidt at jeg ikke var lidt grundigere med lynlåsen, så jeg havde fået et bedre look, men den generer ikke Asger, og det er jo det vigtigste. 
Mønsteret er fra Ottobre 6/2012

Etiketter: , , , , ,