Bilbukser

Vi er alle sammen blevet forkølede herhjemme - inklusiv lille Asger - så alting går endnu langsommere nu. Men i sidste uge fik jeg syet disse bukser til Magne. De er i kraftig mørk denim som er god til efteråret, og med lommer med biler på. Biler var egentlig grunden til at jeg syede bukserne. Magne havde udtrykt et ønske om at jeg flyttede de blå biler fra Asgers sengerend over på hans egen, men da det jo ikke lige lader sig gøre, tænkte jeg at han måtte have noget andet med de fine biler. Stofresten var ikke så stor, så det blev til et par lommer.
 Bukserne blev syet med Asger i strækviklen, han har tilsyneladende ikke noget mod larmen fra maskinen så længe han er tæt på mor. Til gengæld fik jeg lavet en del fejl (hvilket blandet andet har betydet at jeg måtte kassere et par næsten færdige bukser i mælkedrengestof...) fordi jeg var så træt, at jeg dårligt kunne tænke. Men færdige blev bukserne, og jeg synes de er blevet gode.

Etiketter: , , , ,