Et sæt nattøj mere

Jeg har syet et sæt nattøj mere til Magne. Egentlig har jeg gang i et andet og noget større projekt, men som jeg er kørt lidt død i, så det var rart med et lille afbræk. Det første sæt vakte stor lykke hos den lille mand. For Magne fungerer det faktisk bedre med det todelte nattøj hvor han kan få lidt luft ind til maven, end heldragterne som han nemt koger over i. Da jeg syede sættet her, blev jeg dog pludselig i tvivl om stoffet er for tykt til at sove i nu. Men da Magne så det, var han meget insisterende på at få det på, så nu må vi se om han vågner om med svedigt hår senere. 
Stoffet med skyerne har jeg haft liggende i flere år, og det rakte lige præcis til et sæt nattøj. Dog var der lidt for lidt til bukserne, så de blev med ribkant denne gang. Jeg er ret vild med farvesammensætningen, som er noget mere "vovet" end jeg normalt er til, men det er dejlig friskt, og gør det lidt mindre babyet og nuttet.



Etiketter: , , , ,