Nattøj til en lille stjerne

Magne er ret vild med stjerner, så da jeg så dette stof i en restbunke i Stof2000 slog jeg straks til. Pga. motivet og farverne, synes jeg det var oplagt at bruge som nattøj. Det er dejligt blødt og tyndt, og jeg har syet det uden for mange detaljer, så det er rart at sove i. Det er lidt stort stadig, selvom jeg har syet det i str. 92 som Magne ellers bruger, er det blevet alt for stort. Magne var helt vild med det så snart han så det, og gik stolt rundt med det inden sengetid, og sagde: "det mor syet til dig". 
Selvom det er lidt stort, sidder det rigtig godt på Magne, så tror snart jeg må sy et sæt mere, for Magne mangler virkelig nattøj.

Jeg ønsker mig meget en overlocker, så den indvendige finish kan blive lidt lækrere
Magnes ansigt da jeg bad ham om at smile til kameraet


Etiketter: , , , ,