Lidt nyt


Det skulle være løgn, at et så nemt projekt som et tubetørklæde ikke kunne lade sig gøre. Så jeg kastede mig igen ud i at sy et efter Frk. Turkis' vejledning. Denne gang blev det syet i noget reststof, som var lidt tyndere. Og selvom det første forsøg ikke blev syet i noget særlig tykt stof, gjorde det alligevel hele forskellen. Denne gang er jeg blevet tilfreds. Men det var egentlig mening at jeg ville sy et til min søster, og jeg tror gerne hun vil have noget større og fyldigere, så jeg må vist alligevel prøve noget nyt af. 

På hjemvejen kørte jeg forbi posthuset for at hente noget garn jeg havde bestilt på nettet. Når man bestiller garn på nettet, er det altid spændende at se hvordan farverne er i virkeligheden, og hvordan garnet mærkes. Men jeg synes især de blå farve er rigtig flotte. Garnet skal bruges til en vest og en sweater til Magne. Jeg kan godt lide at starte nye projekter, og jeg glæder mig særligt til at begynde på sweateren.

Etiketter: , , ,