Give away hos Hyggefabrikken - vind pusleunderlag med lommer


Henover sommeren er der kommet flere læsere til bloggen, det er rigtig dejligt. Velkommen til jer alle sammen :)
Dette er en af grundene til at jeg nu skyder min allerførste give away afsted. Som jeg skrev i onsdags, er mit indlæg om mit pusleunderlag med lommer det mest læste indlæg overhoved. Det tager jeg som et udtryk for at der er interesse for et sådant. Derudover synes jeg selv det er virkelig smart og super funktionelt. Derfor fik jeg lyst til at udlodde sådan et til mine læsere. Vinderen kan selv være med til at bestemme det endelig udtryk på underlaget (primært med udgangspunkt i min stofsamling), og kan således selv bestemme hvilken lukning der skal bruges, og om underlaget skal være med voksdug både på inder- og yderside. Give away'en henvender sig naturligvis mest til nogen med småbørn, men har man ikke selv børn er man meget velkommen til at bruge det som en gave :)

Reglerne er som følger:

1 lod for faste læsere - både nye og eksisterende
5 lodder for at være fast læser + reklamere for give away'en billede og link på egen blog (brug billedet øverst)

Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med.
Man kan naturligvis godt deltage uden at have en blog, bare husk at skriv mailadresse.
Jeg trækker lod søndag d. 14. oktober.

Held og lykke :)

Etiketter: , , , ,