Endnu et pusleunderlag med lommer - nu med bedre lukkefunktion

Jeg har syet endnu et pusleunderlag med lommer. Dette skal bruges til en gave. Som jeg skrev om her, var jeg ikke helt tilfreds til lukkemekanismen på mit første underlag. Så jeg lagde hovedet i blød, og her er mit bedste bud på en lukning der kan reguleres, lukkes med en hånd og ikke genere det barn der skal pusles.
 Elastiksnoren går hele vejen rundt om pusleunderlaget, og kan strammes til ved hjælp af snorestopperen. Elastikken holder dog fint med og uden fyld med samme indstilling, og jeg synes det er langt nemmere at lukke end med knappen.
 Her er det helt fyldt ud.
Klar til at blive puslet på.


Indlægget med mit første pusleunderlag, er faktisk mit mest læste indlæg overhoved! Så hvis du går og drømmer om sådan et underlag, så hold øje med bloggen de næste dage...

Etiketter: , , ,