Et par hurtige shorts

Efter sidste uges pludselige hedebølge, manglede Magne tøj der var tyndt nok. Så derfor syede jeg et par helt hurtige shorts til ham. De passer ham helt perfekt, men sådan som vejret ser ud nu, betyder det desværre nok at han kun få dem brugt den ene gang. Heldigvis blev de syet af stofrest.

De er syet efter samme model som de shorts jeg viste her, dog er de lidt smallere i modellen, men stadig med indsnit forneden. I stedet for kantebåndet, har jeg syet en ribroleau, da jeg synes kantebåndet har mistet farve meget hurtigt.

Shortsene er syet af en rest, og der var lige præcis ikke nok til at jeg kunne lave ombuk til elastikken. Der syede jeg i stedet et ekstra stykke på, men det kan altså kun ses på vrangsiden. Det synes jeg er en fin lille detalje.

Etiketter: , , ,