Pusleunderlag med lommer

Lige da vi havde fået Magne, slæbte vi altid den store pusletaske med overalt. Det er der ikke længere brug for. I overmod er jeg flere gange taget afsted uden bleer, og det er jeg blev straffet for et par gange. Så nu må det være slut. Derfor har jeg i noget tid tænkt på at sy både en "cafe-pusletaske" og et transportabelt, afvaskeligt pusleunderlag. Men nu har jeg i stedet syet et pusleunderlag med lommer til bleer og vaskeklude. Hvis man bruger underlaget på et bord, hænger lommerne så man nemt kan få fat i bleer og klude. Når man er færdig med at pusle kan det nemt foldes sammen til en lille taske der nemt kan stikkes ned i anden taske, eller ligge fast i barnevognen/klapvognen - især hvis man, som jeg, både har voksdug som for- og bagside. Meget simpelt, meget praktisk.



Jeg har fulgt denne opskrift. Jeg har dog gjort pusleunderlaget lidt længere, så det kan bruges i længere tid. Desuden har jeg valgt at sy voksdug både ind- og udvendigt. Så kan det også bruges når man er en tur i skoven eller på nassede toiletter.

Etiketter: , ,