Ærteposer

I morgen skal vi til 1 års fødselsdag. Den lille fødselar har blandt andet ønsket sig ærteposer, så det skal han få. Jeg har syet 10 ærteposer til ham, fem af dem med bogstaverne i hans navn. Alle poserne er syet i forskelligt stof, flere af dem med forskelligt på for- og bagside, og nogle af dem med fløjl på den ene side, andre med bånd. På den måde er poserne også spændende at lege med for de helt små.




Jeg ville have fyldt dem med plastikgranulat, men det jeg har bestilt er endnu ikke kommet. Så i stedet har jeg fyldt dem med tørrede bønner, og vedlagt en lille seddel om at de kan returneres for at blive fyldt med plastikgranulat. Jeg har også syet en stak til Magne, men dem venter jeg med at fyld til plastikgranulaten er i hus.


Jeg har lagt dem ned i den fine kuffert fra Tiger. Idéen er ikke min egen, men hugget direkte fra denne fine blog. Udover kufferten med ærteposer, får han en skumbold og en hulahopring, så mon ikke han kan lave nogle små cirkusnumre når han bliver lidt størrere?

Etiketter: , , , , , ,