Færdig sengerand



Jeg er endelig blevet færdig med min sengerend. Det har været et stort arbejde, og den er blevet lavet over lang tid. Det var måske et lidt for ambitiøst projekt at kaste sig over i en periode hvor jeg ammede hver time om natten, men jeg har hygget mig med det, og jeg er blevet ret tilfreds. Eller det vil sige, jeg var ret tilfreds indtil jeg skulle have den op at hænge i sengen. Da jeg begyndte på sengerenden, sov Magne i en lånt seng, men vi havde bestilt en Kili-seng. Sebras sengerende skulle passe til Kili-sengene, og derfor lavede jeg bare min i samme mål. Alligevel er den blevet alt for lang. Det største problem er dog, at der ikke er særligt mange tremmer som sengerenden kan gøres fast til. Jeg har derfor været nødt til at løse det på en alternativ måde. Jeg er nogenlunde tilfreds, men det blev ikke helt som jeg havde forestillet mig. Ærgerligt når jeg ellers er glad for både rend og seng.





Sengerenden blev taget i brug af Magne i nat, og han tog ganske pænt imod den. Her studerer han den nøje lige inden sengetid.


Etiketter: , ,