Statusopdatering

Der har været stille på bloggen siden jeg blev mor for to måneder siden. Den første tid har der ikke været tid og overskud til meget andet end baby. Vi har ikke fået verdens nemmeste barn, men heldigvis verdens sødeste! Den lille Magne vokser eksplosivt (nu omkring 7 kg!), og det har kostet lidt mavepine. Mavepinen er gået ud over søvnen, både om dagen og natten. Heldigvis er både søvn og mave på vej til det bedre, og jeg har fået lidt overskud til det kreative igen. Jeg har så mange ideer, og så meget tøj jeg gerne vil sy til den lille. Men tiden slår bare ikke til. I de sidste par dage har han dog taget en god formiddagslur, og så har jeg ladet vasketøj, oprydning og alt andet praktisk være, og istedet sat mig ind til mit arbejdsbord. Jeg er nu endelig blevet færdig med mine sætterkasser, og den ene er blevet foræret til Magnes store fætter, mens den anden venter på at blive sat op over Magnes seng. Et par bukser har jeg også fået syet. Stoffet klippede jeg ud mens jeg var gravid, men kom aldrig videre. Men nu skulle de syes færdige, hvis Magne skulle nå at bruge dem! Ind imellem har jeg også fået strikket lidt på mit tæppe, men der er stadig lang vej igen.

Magnes sætterkasse. Hans fætters kasse fik jeg ikke fotograferet inden vi gav dem væk.

Magne i sine nye bukser. Tæppet han ligger på, er et tæppe min mors moster lavede til mig da jeg blev født.

Jeg håber at få tilsneget mig lidt mere tid til både blog og kreative projekter i den næste tid, øverst på listen står et babytæppe og suttesnor. Og så skal jeg have strikket lidt mere på mit tæppe.

Etiketter: , , , , , ,